Jak přežít prázdniny...

července 07, 2016 Lenka Bořecká 3 Comments


Tak máme po zkouškovém. Velmi úspěšném zkouškovém. Ani jsem to nečekala. A to znamená? Ano, prázdniny. Asi jste si všimli, že nepíšu žádný hurá, juchů, jupí. Patřím asi k té zvláštní hrsce lidí, co prázdniny moc nemá rádo. Ano, nemám ráda prázdniny. Osobně by mě stačilo týden dva volna a pak hurá zas do nějakého režimu.

 Když mám moc volna, tak se nudím a není mi moc dobře. No prostě potřebuju furt vytížení. Ano, rady typu brigáda atd. mi neříkejte, práci mám. Ale jaksi potřebuju furt nad něčím přemýšlet, něco dělat a furt mít něco v plánu. :D Takže prázdniny jsou pro mě docela krušná doba. Proto jsem se rozhodla sepsat takový seznam rad a typů, jak přežít prázdniny. Nejvíc užitečné to bude pro ty, co taky potřebují furt nějaké aktivity, ale i pro ty, co se třeba sem tam o prázdninách nudí.

1. Do diáře si vyznačte všechny vaše plánované dovolené a výlety a jestli nemáte diář, tak si ho jděte koupit.
2. Pravidelně navštěvujte knihkupectví, nikdy nevíte, co tam budou mít za super novinku. No kdy číst jindy než o prázdninách.

3. Aktualizujte stránky vašich oblíbených kin. Co kdyby tam dávali něco opravdu zajímavýho.
4. Sepište si seznam filmů a seriálů, co jste chtěli vidět, ale neměli jste na to nikdy čas a začněte stahovat. :D
5. Dělejte věci, které jste přes školní rok dělat nestíhali nebo nemohli, u mě je to např. chození do posilky (teprv se na to chystám :-D ).
6. Zmobilizujte všechny svoje dobré kamarády a naplánujte plno akcí.
7. Sportujte, choďte na zmrzlinu, vyvalte se v parku. Hlavně nezevlite furt doma.

8. Plánujte si denní aktivity tak, aby váš den měl náplň a smysl.
9. Každý den se aspoň jednou z něčeho radujte, jako třeba z toho že není 34 stupňů ve stínu.
10. Hlavně si snažte prázdniny užít, co to nejvíc půjde. :)

Co vy a prázdniny? Vyhovuje vám tolik volna? A jaké jsou vaše plány na léto? Máte nějaké zajímavé typy kam vyrazit?

Lenka/Awakened Dreamer

You Might Also Like

3 komentáře:

  1. Já jsem tedy za volno ráda. Konečně můžu dělat všechny věci bez výčitek, že bych se měla učit :D Dnes se mi však o program postarala maminka - vyper, požehli a ukliď! :D
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pamatuju, jak jsem ještě v létě bývala víc doma, že jsem vždycky měla seznam od mamky co mám všechno udělat a teď mi to docela chybí. :D

      Vymazat
  2. Já jsem z těch, co mají prázdniny rádi, ale je pravda, že tak po tom měsíci mi to přemýšlení chybí. Já se nenudím, ale můj mozek ano :D.
    Skvělé ale je, že tvé rady jsou i pro ty, co prázdniny milují, protože je pravda, že sedět cely den u televize (počítače) je vlastně úplně na nic. :/ Proto jsou tvé rady motivaci ke změně právě pro tyhle případy. :)

    OdpovědětVymazat