RECENZE: Saloos Ylang-Ylang bio regenerační obličejový olej

října 23, 2016 Lenka Bořecká 5 Comments


Podlehla jsem. Vždycky jsem je chtěla zkusit. Prej jsou strašně dobrý a pomáhají, léčí, zvláčňují. OK, OK beru všechny jejich pozitiva, na suchou pleť asi jo. Ale já mám přece mastnou pleť. To mi přece nemůže sedět, myslela jsem si. Řeč je o olejíčcích na obličej. Respektive o jednom z celé řady existujících obličejových olejů, a to o Saloos Ylang - Ylang bio regeneračním obličejovém oleji.

V první řadě musím říct, že naprosto ale naprosto nenávidím cokoliv mastného na mém obličeji. To se vždycky můžu zbláznit. Takže jsem docela překročila své hranice. Ale aplikování na navlhčenou pokožku před spaním jsem opravdu zavrhla. Ano, vím, že by se to tak mělo dělat, ale cítila bych se nekomfortně. Proto jsem si používání tohoto produktu trochu přizpůsobila mým potřebám.

V kalíšku jsem měla trochu zbylého nočního regeneračního krému od Nivei, který mi příliš neseděl. Zdál se mi těžší a ráno mi na pleti vždycky zanechával takový mastný film. No bylo mi ho líto vyhodit. (Lenka opatrná šetřivá dívka, jasně :-D) Řekla jsem si že teda udělám experiment a nakapala jsem do krému trochu oleje. 

OMG, tahle kombinace krému a oleje mi fakt sedí, ikdyž krém sám o sobě ne a ani olejíček sám ne. Spolu tvoří super duo. Výborně se vstřebává, nezanechává mastný film (z čeho jsem neskutečně překvapená). Pleť je ráno nádherně jemná, hydratovaná a taková svěží. Nepřijde mi, že by tato kombinace ucpávala pory. Když si před aplikací poctivě vyčistím pleť, tak není žádný problém. Překvapivě se mi po tom ani tak nemastí pleť, spíše je taková pěkně matná. Z čehož jsem velmi příjemně překvapená.

Výhody tohoto oleje: je přírodní, výborně hydratuje (v kombinaci s krémem), příjemně voní, zvláčňuje pokožku, není přílíš mastný po aplikaci na pokožku, rychle se vstřebává. Výhodou pro mě je také příjemný obal s praktickým kapátkem, se kterým se produkt dobře dávkuje. Také nesmím zapomenout na dobrý poměr mezi cenou a výkonem.

Nevýhody: Nepoužívala bych ho sama o sobě (na suchou pleť ano, ale ne na mastnou), může ucpávat pory (tady je potřeba i promyslet, jak dobře si před aplikací vyčistíme pleť), u velmi mastících se pletí může zanechávat mastný film, který nemusí být příjemný. 

Když mé poznatky o tomto produktu shrnu do pár řádků, tak bych řekla, že mě osobně se tento olej velmi líbí. Nesetkala jsem se s žádným negativem u olejíčku, avšak nevím jestli by mi produkt seděl, kdybych ho užívala samostatně. V kombinaci s krémem dělá výbornou službu. Mám pocit, že se mi pleť po dlouhodobějším používání zlepšila, netvoří se na ní šupinky a pleť je skvěle vyživená.

Celkově bych dala produktu známku 2, s krémem dělá výbornou službu, avšak nemusí sedět všem typům pleti, tak jak je psáno na obalu. Většina slečen, co produkt vyzkoušeli, psali, že produkt je po čase vysušoval nebo se špatně vstřebával a zanechával pleť příliš mastnou. Já osobně jsem se s tímto nesetkala.

Co vy a oleje na pleť?

Awakened Dreamer

You Might Also Like

5 komentářů:

  1. Já mám oleje na pleť celkově moc ráda a je super, že jsi přišla na takovou kombinaci, která ti vyhovuje. Mě by asi nenapadlo, nakapat olej do krému. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Oleje na pleť sú naozaj luxus v starostlivosti ♥ Veľmi pekne ďakujem za túto recenziu! Už dlhšie som po ňom pokukovala :) Okrem toho sa mi veľmi páči tvoj blog, takže máš odteraz novú sledovateľku! ^^~

    * Inšpirácia na líčenie *
    * G I V E A W A Y *

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda všechny možné, peelingy, krémečky a vecičky na pleť. Mám ráda i značku Saloos, ale bohužel k tomuhle oleji jsem ji zatím cestu nenašla. Mám poměrně mastnou pleť tak mi nevyhovuje vševhno, ale tady mám opravdu obrovský strach, že kamarádi nebudeme. Ale snad aspoň někdy otestuju :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych asi olejíček samotný nepoužívala, ale tvůj recept s krémem mě dost zaujal :) hlavně si teda vážím toho, když někdo dokáže takhle dobře zužitkovat starou kosmetiku, kterou by jinak vyhodil:) Chtěla bych se zeptat, jestli náhodou někdo nemáte zkušenosti s těmito oleji na pleť? Oleje sice moc nevyhledávám, ale pokud můžete ještě nějaký doporučit, tak napište :)

    OdpovědětVymazat