RECENZE: Saal-Digital fotoobraz

února 07, 2018 Lenka Bořecká 3 Comments

Už asi půl roku, co jsme se nastěhovali do nového bytu, jsem uvažovala o tom, že potřebuju nějaký obraz na stěnu, která je chuděrka úplně prázdná, bílá. Respektive byla prázdná. Už není. K tomu se ale dostaneme. Zadání bylo jasné. Obraz s motivem lesa, velikost tak akorát. Další specifikace byla, aby motiv obrazu nebyl kýčovitý, jak se to občas u obrazů z internetových obchodů stává. Nečekala jsem, že to bude téměř nad lidské síly. Tak jsem to nechala plynout s tím, že se něco určitě objeví. A ono objevilo, i když v ne úplně pro mě očekávané podobě.

To takhle na mě vyskočila jednou reklama na instagramu se soutěží o fotoobraz od Saal-Digitalu. Říkám si:"Ty Lenko, heleď, zkus se přihlásit, třeba to vyjde." No, a ono vyšlo. Vyhrála jsem poukaz v hodnotě 1400 Kč na objednávku vlastního fotoobrazu. Šla jsem se mrknou na webovky, abych se podívala na nabídku, v jakém provedení a v jaké cenové relaci se obrazy pohybují. Byla jsem dost příjemně překvapená (mrkni zde).

Vybrala jsem si fotoplátno v rozměru 40x60, taková nástěnková velikost. Ani malý ani obrovský. Takže první požadavek z výčtu, který jsem uvedla výše, splněn. Teď se dostáváme asi do nejvtipnější části celého procesu, tím byl samozřejmě výběr fotky. Problém je ten, že většinou fotím na mobil, takže fotky nejsou příliš kvalitní, abych je mohla použít na obraz, kde půjde vidět každý detail. Tak jsem musela zapátrat dál. Nakonec jsem našla fotku z našeho výšlapu na Sněžku z roku 2013. Jeden z nejúžasnějších rodinných výletů, který jsme za řádku let absolvovali. Navíc fotka splňovala jedno zásadní kritérium - motiv lesa. Dost se mi taky líbí ta kompozice zešikmeného terénu. No, asi ne každému se musí líbit. Za mě ale numero uno!

Ke zhotovení objednávky slouží bezplatná aplikace od Saal-Digital, kde si zvolíte všechny parametry, jaké požadujete. Nahrajete fotku, upravíte ji na velikost obrazu a pak jednoduše dokončíte objednávku. U volby dopravy můžete zvolit služby České pošty, nebo zásilku doručovanou prostřednictvím PPL. Jednoznačně doporučuji PPL, jednak je to nejlevnější způsob dodání z nabídky a navíc já osobně se České poště raději vyhýbám. :-D

Pamatuju si, že jsem objednávku odeslala ve čtvrtek večer. Hned v pátek mi došel email, že moje objednávka byla vyhotovena a vyexpedována. Obraz došel v pondělí. Rychlost? Nadzvuková!
Obraz byl pečlivě zabalen a bez sebemenší úhony z cesty, kterou musel projít, aby se ke mě dostal.

Teď si pojďme říct něco málo ke kvalitě obrazu. Sytost barev - skvělá; jas fotky - bez chybičky, ostrost obrazu - nezaznamenala jsem žádnou závadu. Fotoplátno, dle mého laického oka, super kvalitní. Za mě naprostá spokojenost, jak se servisem při návrhu obrazu, s kompletací objednávky, s dodávkou, tak i s kvalitou produktu, který mi došel. Vřele doporučuji. Já se v budoucnu chystám ještě na fotoplakáty.

Doporučuju se mrknout na stránky Saal-Digital. Tuším, že momentálně nabízejí 450 Kč slevu na objednávku. No neber to. :-)

Lenka z Awakened Dreameru

You Might Also Like